/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Hvad er den bedste legeplads leverandør?
Fra : tore02590
Vist : 133 gange
20 point
Dato : 12-09-22 11:00

Hej med jer alle!

Jeg er på udkig efter den bedste leverandør af legepladsudstyr godkendt til skole brug, da jeg skal udvikle en ny legeplads til vores skole. Vi har bl.a. brug for gynger og meget faldunderlag til en street tarzanbane, vi skal have lavet. Har fundet disse sansegynger udendørs https://www.lilletrae.dk/shop/sansegyngestativer-101c1.html og kan også se at de forhandler faldunderlag og gummifliser https://www.lilletrae.dk/shop/gummifliser-og-faldunderlag-86s1.html .

Hvordan kan man se om det er godkendt til skole inde på den hjemmeside?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-09-22 11:37

Man kontakter simpelthen bare firmaet:

Har du spørgsmål eller brug for yderligere information, kan vi kontaktes på følgende:

Mail: info@lilletrae.dk
Tlf. 20 22 91 31

Kommentar
Fra : persens

Dato : 12-09-22 15:55

Jeg bor i et alment boligbyggeri, og i mange år havde vi en rutsjebane i plastik malet i festlige
farver. Afdelingsbestyrelsen bad så på et tidspunkt om en vurdering af legeredskabet, og det viste sig, at alle vores unger har svævet i den alleryderste livsfare ved at benytte det. Der var nærmest ingen grænser for, hvor farligt det havde været. Vi har boet her i 49 år, og mig bekendt har der ikke været dødsfald
Efterfølgende kom der en gevaldig regning på eftersynet, og en endnu større, da der blev købt nyt ind. Blot en betragtning omkring pylleriet om de dunede små

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 20-09-22 19:16

Max Legetøj har styr på det!