/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Doro 8030 startlyd
Fra : Eyvind
Vist : 238 gange
100 point
Dato : 11-09-22 10:28

Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde ud af at slutte for mobilens opstartlyd.
Altså fra slukket tilstand til tændt.
Er der et godt råd.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-09-22 11:14

Tag kontakt til DORO.com
De vil kunne give dig et svar

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-22 12:53

Tak marken, men det kunne jo være der var en her på kadu som kender et lille trick.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-09-22 13:35

Det kan du jo jo selvfølgelig håbe på hvis du ikke gider tale med eksperterne på området...

Kommentar
Fra : vith

Dato : 11-09-22 16:17

Jeg kan ikke finde den på dansk, men her er den på engelsk:

https://www.pdfmanualer.dk/doro/8030/manual?p=31

på den og den næste side.

Noget med Indstillinger (svensknøgle?) - Lyd - Min ringetone -

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 100 point
Dato : 11-09-22 16:20

... fortsættelse:

Power on tone og Power off tone som kam slås fra.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 11-09-22 18:05

Jeg er nu blevet hjulpet af et venligt menneske som hedder vith, og som ledte mig hen på telefonens indstillinger, hvor jeg nu har slået den starttone fra. Mange tak for det.

Eyvind

Kommentar
Fra : vith

Dato : 11-09-22 18:28

Godt, at det lykkedes for dig, Eyvind

Jeg forsøger altid at være venlig og hjælpsom, hvor jeg kan, og jeg har selv fået meget god hjælp herinde - ikke mindst fra dig, så tak for det