/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Sensor til lys dyre imum
Fra : Eyvind
Vist : 347 gange
100 point
Dato : 09-09-22 09:24

Jeg kan ikke finde en god 230v lyssensor som er ligeglad med om der kommer en kat forbi.
Den skal også være tidsjusterbar.
Hvor finder jeg sådan en.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-09-22 09:50

Ikke tidsjusterbar men nærmere med skumringssensor

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 09-09-22 10:14
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-22 10:25

Klaudi - så jeg rigtigt, at der ikke står noget om katte og andre dyr.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-22 10:29

Ja, men jeg syntes den er ok og ikke tænder for alle mulige bevægelser!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-22 12:05

Klaudi -
Men det kunne være, at jeg skulle kigge på den Nico mini som også er med i din henvisning, hvor følsomheden kan justeres.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 09-09-22 13:56

De findes i H nyborg kan justeres både til lys og bevægelse

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-22 15:35

Følsomhed, dag/nat og tid kan justeres på den i linket.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-22 17:58

Ok - nu har jeg meget at gumle på, men i morgen går jeg lige hen til Harald og køber et til camera mere fra Tp-link "C200" til indendørs brug og den kan sættes til dag/nat eller auto som gør at den kan se ud af vinduet uden at blive blændet af ruden.
Hvis i har set eller været i "Fort Nox" så gang det med et par stykker og det ligner mit hus snart.
Ps. Det er ulempen ved at bo i nærheden af folk med dyre huse og biler.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-09-22 06:08

Det virker ikke ret godt med at kigge ud af vindue om natten når IR dioder tændes på IP camera, det genspejler i vinduet!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-09-22 08:06

ja - med mindre camera kan indstilles til Dag / Nat / Auto og når den står i Dag vil den ikke generes af spejlbillede, men kun se det der lyses op udenfor ........... ikke teori men afprøvet. ( konstateret ved et tilfælde )

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 12-09-22 16:57

Tak for svaret Klaudi. Den er med i min overvejelse.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-09-22 08:02

velbekomme, håber du finder noget der du'r.