/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Modtagelse af en app
Fra : myg
Vist : 159 gange
100 point
Dato : 09-09-22 07:09

Jeg hører Spotify på mobil, pc og apple tv.
Er der ikke en måde, man kan høre det over sit stereoanlæg uden at skulle bruge de nævnte ting.
Altså findes der en form for app-modtager, der kan bruges til dette ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-09-22 07:25

Næh, det gør der ikke.
Vi kan jo spørge os selv om hvorledes det skulle kunne lade sig gøre...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-22 09:07

Der findes da radio modtagere hvor der kan sættes en en mobil som afspiller via radioens forstærker. Min Philips Dab+ kunne også købes med låg i toppen til mobilafspilning via NFC (trådløs overførsel). Den har også USB direct.
Philips model no BTB71507/1O

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-09-22 10:22

Uden at skulle bruge de nævnte ting…

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-09-22 13:24

Nåe - ja ja

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 04-10-22 19:05

Hvis du kan finde en Chromecast Audio, kan det måske bruges
Jeg bruger Spotify app'en på mit TV og forbundet TV til stereoanlæg