/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
trådløs printer sluttes til ny bærbar
Fra : anne39
Vist : 165 gange
100 point
Dato : 07-09-22 14:02

Min eksisterende printer Samsung Xpress M2885FW vil jeg gerne have til at arbejde trådløst sammen med en nyindkøbte Lenovo bærbar pc. Printeren er i forvejen sluttet til en 8 år gammel stationær pc og det fungerer fint. Jeg kan ikke finde ud af at koble printeren sammen med den nye bærbare. Det er nok fordi jeg er for gammel og så er jeg ikke ret klog ifølge mine børn. Skulle der sidde nogen derude, som kunne hjælpe mig på vej, ville jeg blive glad, men husk lige at min intelligenskvotient som nævnt ikke er ret høj, så indret venligst jeres formulering herefter

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 07-09-22 14:14

du skal bruge printerdriverne for at det virker, så du må finde din instalations cd eller driverne på nettet.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-09-22 14:55

Da det er en nyindkøbt PC går jeg ud fra, den er med Windows 11, så burde den selv kunne finde printeren HVIS den er trådløs!!

Er du 100% sikker på at printeren kan fungere trådløst??

Antager at den er forbundet til den stationære med et kabel.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 07-09-22 15:01

hvis det er en windows 11 pc og en 8 år gammel printer tror jeg du skal glemme det.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 07-09-22 15:04

Samsung m2885fw Driver Download for Windows
Carry out the forthcoming steps to download the Samsung m2885fw Setup driver on your Windows system.
You can get the Samsung M2885FW printer driver from the software CD enclosed with the printer package or the Driver Download button provided on this page.
Locate and click on the Driver Download button to start the download process.
After downloading the driver, locate it in the destination folder on your computer or laptop

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 07-09-22 15:05

How to Connect Samsung M2885fw to Wifi
Turn on your router and check if it provides an active internet connection.
Also, power up your Samsung M2885FW printer if it is turned off previously.
On the control panel of the Samsung printer, press the Menu button.
Utilize the directional arrow and pick the Network option.
Select the Wireless option.
Carry out the process by selecting the OK button.
Tap WLAN Settings --> OK.
Configure the Setup option either as Wizard or Custom.
Select the Wizard option for automatic setup and Custom for manual settings.
Once the Samsung m2885fw Setup printer gets linked to the wireless network of the router, the wireless LED on the printer starts to blink and becomes stable.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 07-09-22 15:08

ellers er det side 130 og frem i din brugsanvisning

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-09-22 17:10

Hvis du bruger Google browser, kan du højreklikke på "rævens" engelske forklaring og vælge "oversæt til dansk"
Til dine børn " I bliver også gamle og får brug for hjælp"

Kommentar
Fra : edison

Dato : 08-09-22 04:24
Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 11-09-22 15:56

Jeg fik min gamle printer (Epson) til at virke trådløst, ved at gå ind på Epsons hjemmeside og lede efter dens navn og forbindelse trådløst.