/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Elektriske tandbørste
Fra : creamcheese
Vist : 161 gange
100 point
Dato : 04-09-22 19:35

Min nye el tandbørste kom med i vaskemaskinen. Bagefter virkede den fint men da den skulle lades op igen, kunne den ikke. Jeg kan ikke se noget sted hvor den kan skilles ad. Der er gået et stykke tid - jeg troede måske den skulle bare tørre ud. Er der håb?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 04-09-22 19:49

Tror jeg ikke -du må købe en ny.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-09-22 07:12

Inden du kasserer den lægger du den til tørre på et lunt men ikke alt for varmt sted. Batteriet i den tåler ikke fmere end ca. 40 °C. når du kunne bruge den er batteri og motor i orden . Men for at sikre mof overladnng er der i den slags et lille elektronisk kredsløb-med chip- det kan have taget skade,så det spærrer mod opladning. Elektroniske tandbørster er normalt helt vandtætte. Limet sammen og ikke til at skille ad.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-09-22 13:29

Lige et spørgsmål .
Hvilken temperatur vaskede du tandbørste på ?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-09-22 17:37

Jeg tror, du skal købe dig den Jordan'ske håndskubbermodel. Den er billig i drift og holder som regel tre til fire måneder, -selvfølgelig, alt efter hvor meget skubberen bliver brugt. Skubberen tåler en gang vask i vaskemaskinen, dog ikke kogevask. Rosinen i den berømte pølseende er, at den gør gule tænder hvide. Man ser det straks, hvis du bruger Macs.