/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Odense bybus ovrsigt
Fra : Eyvind
Vist : 357 gange
100 point
Dato : 23-07-22 10:31

Jeg skal være et par dage i Odense og vil benytte bybusser. Men jeg mangler en plan over busserne - ikke så meget tiderne men bare hvilke der kører hvor.
Findes der sådan en plan til at hente ned.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 23-07-22 10:48

Jeg ved ikke om du kan bruge dette

https://www.fynbus.dk/filarkiv/Find%20din%20rejse/Kort/Rutekort/Odensekort__Bymidte_City_Letbanestart.pdf

Når du kommer til Odense, er jeg sikker på at du på turistkontoret kan få udleveret en oversigt.

God tur til Odense.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 23-07-22 12:34

Tak for svaret ans. Det første vi gør, ved ankomst til en ny by, er at tømme turristkontoret for kort og gide tips. Med dine henvisninger har jeg fundet en bus lige ved, der hvor vi skal bo. Vi skal også lige se hvor ham Andersen bor - måske har han lavet nogle nye historier.
Hilsen fra Eyvind på Danmarkstourné.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-07-22 22:31

Citat
Vi skal også lige se hvor ham Andersen bor
PT bor han her https://www.hcandersen-homepage.dk/?page_id=6226 men god tur til H.C. Andersens Hus https://hcandersenshus.dk/planlaeg-besoeg/

God fornøjelse Eyvind og sommer hilsen herfra til dig og ans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-07-22 10:03

Tak Bentjuul - og vi skal også lige se "hans" vistnok kærestes hjemstavn i en by ved vandet ikke så langt væk.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-08-22 17:11

Hold da ferie - det viste sig, at man kan køre rundt i Odense by gratis hele dagen.
Vi var ellers klar med vores flotte rejsekort med billede på.