/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
sætte musik på en drone video ?
Fra : susss
Vist : 294 gange
100 point
Dato : 14-07-22 18:19

Hvordan sætter man et musik nr ind i en video man har optaget med en drone ? Hvis man finder noget musik på nettet som kan bruges gratis evt ? Jeg har indstalleret VLC Player ved ikke om dette er nok eller er der en som ved hvilken program der kan bruges til den slags ?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 14-07-22 18:27

Meget, meget simpelt...
Hent prigrammet MKVToolnix,derer gratis.
Træk videoen ind
Træk musikfiken ind
Tryk på "start multiplexing"

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 14-07-22 18:28

Det er ikke en særlig elegant måde, ig du har ikke styr på start ogstop, men du får musik på din vidro

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-07-22 19:41

I Windows 10 er der en video editor indbygget, skriv Video i søgefeltet, så får du tilbudt appen.
Denne er også gratis og kan downloades i "Store appen": https://apps.microsoft.com/store/detail/movie-maker-video-editor-for-windows/9NKG9K8F013P?hl=da-dk&gl=DK

Prøv denne Google søgning:
https://www.google.com/search?q=free+video+editor+for+windows+10+download&sxsrf=ALiCzsaxHLI6XMYSmlk4wdTb2Jnv0Dizjw%3A1657820071967&ei=p1PQYsTCOqW-xc8P4OuFkAI&oq=free+video+editor+for+windows+10&gs_lcp=Cgdnd3Mtd2l6EAEYADIFCAAQywEyBQgAEMsBMgUIABDLATIGCAAQHhAWMgYIABAeEBYyBggAEB4QFjIGCAAQHhAWMgYIABAeEBYyBggAEB4QFjIGCAAQHhAWOgQIIxAnOgQIABBDOhAILhCxAxCDARDHARDRAxBDOgsIABCABBCxAxCDAToICAAQgAQQsQM6BQgAEIAEOggIABCABBDHA0oECEEYAEoECEYYAFAAWJdnYJ6FAWgAcAF4AIABhAGIAcMTkgEEMjguNJgBAKABAcABAQ&sclient=gws-wiz

Hvor meget og hvor lidt de forskellige kan har jeg ikke kigget nærmere på.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 15-07-22 07:16

Brassovitski den app du taler om ..den prøvede jeg i går..den stopper hele tiden ..den virker åbentbart ikke optimalt lige nu ..om der er en fejl i den ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 15-07-22 07:31

Thomas er det fra denne side du taler om ? https://www.filehorse.com/download-mkvtoolnix-64/

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 15-07-22 10:59

Citat
Brassovitski den app du taler om ..den prøvede jeg i går..den stopper hele tiden ..den virker åbentbart ikke optimalt lige nu ..om der er en fejl i den ved jeg ikke.

Jeg prøvede den også lidt i går aftes, det er noget skrammel, øv.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 100 point
Dato : 15-07-22 11:13

Prøvede lige dette program:
https://www.nchsoftware.com/videopad/index.html
Det tog mig 15 minutter at lave en lille video, med min egen lyd lagt på fading osv. Men hvis man vil lave noget lidt mere avanceret e5r det nok nødvendig at sætte sig bedre ind i de forskellige funktioner. Jeg synes det virker meget intuitiv, hvordan man bruger basis versionen, som i øvrigt er gratis.
Man kan så efter behov opgradere til forskellige betalingsversioner.

https://secure.nch.com.au/cgi-bin/register.exe?software=videopad

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 15-07-22 13:31

Tak for svaret Brassovitski.Tak for hjælpen..men jeg opgiver..får en til at lave det for mig..som har et program der kan ..det var for besværligt.