/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Bedste lån?
Fra : Mads527
Vist : 157 gange
20 point
Dato : 30-06-22 15:07

Hej Alle,

Jeg sidder i en situation, hvor jeg skal til at låne 10.000 til en drivhus, men jeg ved ikke helt hvor jeg skal låne pengene henne. Jeg har kigget lidt på Moneezy.com, og de har nogle gode muligheder, men jeg ville lige høre om der var nogle herinde der havde nogle gode tips og tricks.

På forhånd tak!

- Mads

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-06-22 17:52

Hvad med dit pengeinstitut ? De er uden tvivl billigere og mere sikre.

Kender slet ikke dit forslag.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 30-06-22 18:40
Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 30-06-22 20:33

Du er alt for sent ude, hvis du skal opstarte et drivhus i år.
Så mit råd er, vent med at køb drivhus indtil næste år, så kan du nå at spare de 10.000 kr sammen og slipper for at låne.
Endelig brug dog dit pengeinstitut som Bille1948 foreslår.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-06-22 22:57

Du kan købe dit drivhus sidst på året, så plejer der at være store rabatter på, og så kan du nå at have sparet noget f det.

Sæt det op i tidligt forår, så du kan nå at få glæde af det.

Enig i, at nu er det for sent.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 02-07-22 09:34

Som nævnt så er det for sent at begynde med drivhus i år.
Og de hurtige låneformer betyder at du kommer til at betale det dobbelte for dit drivhus i den sidste ende. Det bedste lån er det du ikke tager.
Og hvis du absolut vil gældssætte dig for et drivhus, så er ens egen bank oftest det bedste valg, sammenlignet med det 'grå' lånemarked.

Læg penge til side, og køb til næste år i stedet for. Bare lad som om du afdrager på drivhuset.

Mange gange kan man finde billige brugte drivhuse til nedtagning/afhentning, når folk opgraderer eller nedlægger.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-07-22 14:38

https://duckduckgo.com/?q=Moneezy.com&t=chromentp&atb=v315-1&ia=web

Nør det lyder for godt til at være sandt................... sø er det nok lidt uldent.