/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Nonne maveskind.
Fra : Højris
Vist : 309 gange
100 point
Dato : 27-05-22 22:08

Hej kandutter
Jeg har været her i år 10er så derfor ved jeg at der er nogle gutter der, må være nogle der har haft værvepligt omkring samme tid som jeg. Ca. 70erne, måske nogle der som jeg var i tellgrafen, hvor jeg var i radiokæden, der var så nogle feltkabelfolk der trak rundt med kabeltrumler og etablerede forbindelser enhederne imellem.
Her er så spørgsmålet. Nogle samlinger af disse kabler blev så samlet, og beskyttet mod regn og fugt med NONNEMAVESKIND hvilket var en slags tape der er dobbeltklæbende, som gulvtæppetape, det smeltede helt sammen, lidt som kontaktlim.
Hvad hedder det og Hvor kan jeg finde noget tilsvarende. ?

Accepteret svar
Fra : kurt54

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-22 00:37
Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 28-05-22 04:28

Tak for svaret kurt54.
Tak det ser ud som det er det jeg mangler.