/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Adgangskode
Fra : omahexen
Vist : 260 gange
300 point
Dato : 26-05-22 13:00

Har en stationær PC Windovs 10. Når jeg vil åbne den,og skriver adgangskoden,skriver den,at adgangskoden er forkert,har så prøvet at nulstille den via mail,når jeg så prøver at indtaste den nye kode i feltet,reagerer den ikke,eller skriver,at denne funktion kræver et flytbart medie !!!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 26-05-22 13:17

Hvad skrives der helt eksakt på skærmen når du åbner og ikke kan huske din adgangskode?
Det plejer ikke at være noget med man skal/kan ændre en adgangskode via mail...

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 26-05-22 13:35

Det er bare for at åbne PC,en den vil have en adgangkode,jeg har så fået en ny til nulstilling via mail,men når jeg vil indtaste det nye kodeord,reagerer den ikke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-05-22 13:51

Hvis du har tastet forkert et antal gange, kan det være du skal vente en eller flere dage for, at få lov til at taste den nye adgangskode.

Fortæl hvad der står på skærmen, når den nægter at lukke op.

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 26-05-22 14:28

Der er fejl brugernavn eller adgangskode,efter at at jeg har prøvet nogle gange,skal jeg skrive en " udfordringstekst ",når jeg så skriver den foreslåede tekst i feltet,viser den fejl i tekst.På min Chromebook er der ingen problemer.

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 300 point
Dato : 26-05-22 17:25

Du må kontakte Microsoft

https://support.microsoft.com/da-dk/contactus/

Så kan de garanteret hjælpe dig.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 26-05-22 17:28

Du må kontakte Microsoft

Tlf. 80 40 49 52

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 27-05-22 14:16

Tak for svaret netop.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-05-22 14:38

Kan du ikke fortælle vi andre, hvad svaret blev, så vi også kn blive klogere?