/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Hvor sælger jeg garnrester hele nøgler?
Fra : modersvilje
Vist : 154 gange
300 point
Dato : 23-05-22 10:16

Hvor sælger jeg garnrester hele bundter?
Jeg bor i Gribskov Kommune!
Jeg har et par hundrede nøgler og hvad kan jeg evt. tage for dem?

Mvh,
MV2

Kommentar
Fra : vith

Dato : 23-05-22 10:55

Du kan sælge dem på DBA (den blå avis) eller guloggratis. Hvis du er på Facebook, er der salgsgrupper med garn, du kan melde dig ind i .

Prisen kommer an på, hvad det er for noget garn.

Og så vil de fleste købere gerne vide, om det kommer fra røg- og dyrefrit hjem - det kan også påvirke prisen.

Har du tænk dig at sælge det hele samlet eller i mindre portioner?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 23-05-22 12:10

Tak for oplysningerne
Jeg er på Facebook men kender ikke de omtalte "Garnsider" og der har været hunde i huset men ikke i Strikkerummet!
Der er mange forskellige typer men jeg er ikke ekspert nogle har koster over 20kr pr nøgle andre 7kr.
mvh
MV2

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 23-05-22 12:35

Hej

Jeg har købt garn her https://www.facebook.com/groups/Garnsalg/ og enkelte gange på Trendsale, har du først taget gode foto, er det nemt at lægge det op flere steder.

Ellers er der også som nævnt før Gul og gratis samt DBA.

Hvis du er smart er det enten et samlede salg - så er du hurtiger solgt det, men tjener ikke så meget.

Ellers del det op i bomuld/akryl osv - tjek hvad andre tager på siden (du kanpå faceboomj søge i grupperne) og sæt din pris efter det.

Beslut med det samme, hvad din mindste pris er og om du er villig til at bruge tid på at sælge.

Gode foto og beskrivelser er det vigtigste

Kommentar
Fra : vith

Dato : 23-05-22 12:37

På Facebook er der f.eks en gruppe, der hedder "Køb og salg af garn!"

Ellers er der salgsgrupper, hvor der sælges alt muligt, bl.a. garn. Hvis du på Facebook skriver "Gribskov salg" i søgefeltet, så kommer der flere lokale salgsgrupper frem.

Og så har Facebook jo også Markedspladsen, hvor man kan sælge alt muligt. Her kan du også se, hvad andre tager for deres garn, hvis du skriver garn i søgefeltet.

Du skulle vel ikke ligge inde med garn af mærkerne NAKO, Soyagarn eller Wool & Acrylic?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 23-05-22 12:51

Jeg kikker efter - når jeg lægger garnet op til fotografering (jeg har sat små 20 kvadrat meters plads i udestuen til sorteringen) men novice som mig kan nemt lave fejl! Uld og acryl blanding synes jeg at have spottet.
mvn
MV2