/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Rensning af maleri
Fra : persens
Vist : 154 gange
200 point
Dato : 21-05-22 15:14

Hej alle

Vi har et "rigtigt" maleri, som vi gerne vil ha' renset lidt.
Maleriet har hængt over en radiator i køkkenet, så det er blevet lidt nusset at se på, nu hvor vi har fået tapetseret og malet.
Jeg er med på, at man nok ikke skal bruge grundrens, sprit eller andre skrappe midler
Nogen, der har et fif?

Persens

PS: Jeg ved godt, at man kan kontakte en konservator, men da der just ikke er tale om en Rembrandt, såååå

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-05-22 18:13
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-05-22 07:33
Kommentar
Fra : persens

Dato : 24-05-22 11:05

Tak til begge for jeres indlæg. Jeg erkender blankt, at jeg ikke har tålmodighed til sådan et pillearbejde, så jeg satser på Lotto og derefter konservatoren

Annuller spørgsmålet
Fra : persens

Dato : 26-05-22 11:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål