/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvor er..?
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 317 gange
200 point
Dato : 11-05-22 15:42

Hvor er alle de gode jagt-skribenter blevet af ? Såsom, Øjenvidnet4, Tonga, BW, Sandhedsvidnet, osv..osv...

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 200 point
Dato : 11-05-22 19:07

Hej, du glemte BB1. "Knaldballen".
Det var virkelig tider, da jagt-kategorien kørte for højeste blus.

Jeg mængede mig lidt en overgang, fordi jeg syntes i var lidt hårde ved "ballen".
Men jeg blev da revet ud af min vildfarelse.

Der var også "knald på drengen", da Dulcona Klumme / Krummen, medvirkede.

M.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 11-05-22 20:47

De er sikkert rendt ind i hinanden i en skov og hænger på en væg.

Eller taget til større jagt marker i Ukraine.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-05-22 20:50

Citat
Hej, du glemte BB1. "Knaldballen".

Nej langt fra. Han kommer ind under kategorien "osv"
Jo, det var tider, dengang da bølgerne gik højt

Jeg har læst alle de gamle indlæg, dengang blev der ikke pakket noget ind.

Samtidigt fik jeg set de rigtige gamle tråde på "jagt" Dengang var det Dabj og BB1 der kørte suverænt med klatten - altså før revolvermændene overtog jagttråden.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 24-05-22 11:46

Jeg gider ikke at søge mere. Tonganeseren og BB1 er også et par aldrene herrer, de fylder begge to 80 i år. "Vidnerne" kender jeg ikke rigtig årstallet på.

Mosebaek, ham Svend Giversen, hvad er der blevet af ham?

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-05-22 19:40

Selv tak Kaptajn-Tommy. Har ikke lige været på Kandu de seneste dage.
Svend Giversen har alligevel været her april 2022. Nogle bliver nok mætte af Kandu. Frafald skyldes nok også naturlige årsager, såsom dødsfald.
Vi er nok en del ældre mennesker, (dig undtaget fornemmer jeg) der er/har været på Kandu. Selv hører jeg til kategorien. Bliver 80 til efteråret. Som Yvonne fra Olsen Banden, så rigtigt sagde:"
Nu har vi kun den sidste tid tilbage". (Det gælder jo faktisk lige fra fødsel).

Et par stykker jeg også husker, blandt mange, er Nordsted1 (sidst på Kandu 2017) og O.V.N. (også sidst 2017). Den første med mange fine, kloge kommentarer, og gode råd. Den sidste også med mange gode forklaringer, især om IT og komputer. Og så var han halv Thybo (Thyholm), som jo heller ikke gør det ringere.

M.