/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
USB
Fra : omahexen
Vist : 263 gange
300 point
Dato : 07-05-22 18:08

Har en 32 gb USB,nu vil hverken PC,eller Chromebook afspille indholdet,den viser godt nok,at den er OK,ingen rep.nødvendig ! Kan sådan et stik bare gå i stykker ?

Accepteret svar
Fra : ppk

Modtaget 310 point
Dato : 07-05-22 18:27

Det kan det sagtens

Det er lykkedes mig at ødelægge 3-4 stk gennem tiden ! fandt ud af ar det var fordi computeren IKKE var færdig med at skrive til USB pinden

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-05-22 01:05

Hvis man bare tager et usb memory ud , uden først at "afmontere det " kan man risikere at ødelægge det. Hvis du ikke kan finde ud af at afmontere så er den sikre måde at lukke computere´n før det fjernes.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 08-05-22 05:26

Har brugt denne metode flere gange med succes;
(indholdet slettes!!)

How to Restore a USB Flash Drive using Diskpart in Windows.

Open a command Prompt as administrator (cmd.exe).
Type Diskpart then press enter.
Next type List Disk then press enter.
Type Select Disk X (where X is the disk number of your USB drive) then press enter.
Then type Clean and press enter.
Next type Create Partition Primary then press enter.
Type Format fs=exFAT Quick then press enter.
Note: (for 32GB and smaller drives, use fs=Fat32) instead.
Then type Active and press enter.
Finally, type Exit then press enter to Quit.

https://www.pendrivelinux.com/restoring-your-usb-key-partition/

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 09-05-22 18:11

Tak for svaret ppk.