/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Brænding på DVD
Fra : omahexen
Vist : 301 gange
300 point
Dato : 01-05-22 11:09

Jeg brændte for nogle år siden nogle musik DVD,er fra YOUTUBE,nu kan jeg ikke huske hvordan,nogen der ved det ?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 01-05-22 18:42
Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 02-05-22 12:12

Jeg har nu installeret programmet,men når jeg går ind på de sange jeg gerne vil braende,kommer jeg ikke videre.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 04-05-22 15:36

hvilket format er dine filer?
er de i H265 kan der være problemer med Codecs på din pc
https://www.boxcast.com/blog/hevc-h.265-vs.-h.264-avc-whats-the-difference

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 05-05-22 11:59

Har før brændt større filer,men hvis jeg vil gemme den,står der "dette indhold er blokeret for indhold der er lavet til børn ",aner ikke hvad der menes,det er jo bare en live optagelse med Kim Larsen.Har søgt overalt,men det er næsten umuligt at opdrive DVD,er med Kim Larsen.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 300 point
Dato : 05-05-22 12:18

Det er vel ophavsretten til musikken, der blokerer for at du ikke bare kan kopiere den og lægge den på en ny CD/DVD

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 06-05-22 13:13

Tak for svaret Bille1948. Det er jo nok ophavsretten der gør det,engang kunne man omgås det.