/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Bisex
Fra : Vulgo
Vist : 160 gange
40 point
Dato : 31-03-22 14:14

Hvad tror du, en dame som mig, i sin bedste alder, kan man ringe til: www.pornolinjen.dk og have noget sexsnak med en af de smukke damer?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-03-22 15:46

prøv dog

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-03-22 16:11

Det var da en fuldstændig vandvittig idé - det koster jo spidsen af en jetjager...
Men selvfølgelig, hvis man ikke ved hvad man skal bruge sine penge på, så bare værsgo.
Det er jo ikke nogen af den viste modeller du kommer til at tale med alligevel.
De er der jo kun for at skovle penge ind fra sagesløse tåber der tror de har fundet
en god sexpartner.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-03-22 16:36

Du taler måske af erfaring? Eller du blot fuld af fordomme?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-03-22 16:57

Citat
Du taler måske af erfaring? Eller du blot fuld af fordomme?

Nej, bare almindelig sund fornuft og indsigt i forskellige mekanismer...
Det har intet med fordomme at gøre overhovedet.
Hvis man følger bare en smule med i dagspresse og TV, vil man se og forstå.

Men selvfølgelig er det op til den enkelte at gøre som man har lyst(er) til.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 01-04-22 11:11

Vulgo - så fik du da reklameret for pornolinjen

Så kan du roligt krybe tilbage i din hule...

Kommentar
Fra : netop