/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Casting
Fra : omahexen
Vist : 306 gange
300 point
Dato : 20-03-22 09:21

Kan pludselig ikke caste til TV,hverken fra smartphone eller Chrombook.Det drejer sig bl.a.om Youtube.TV,et har indbygget Chromecast,og da det så åbenbart drejer sig om fjernsynet,er det nok der fejlen skal findes,har prøvet forskellige indstillinger.Jeg kunne jo gå tilbage til fabriksindstillinger,men der står,at jeg vil miste alle indstallerede aps.Hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-03-22 08:24

jeg kan jo godt se problemet. hvis dine indbyggede aps forsvinder ved reset.
jeg har kun løse cromecast. Men der er for mange der vil tage over i den måde du bruger tingene. jeg har også problemer med at carste youtube. følger lige med og ser om jeg også kan lære noget.
hilsen Steen

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 21-03-22 08:45

Du er vel på samme netværk både med TV og Tlf. og Chromebook?

Hvis ikke så kan de ikke snakke sammen!

Genstart evt. router.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 22-03-22 12:05

miste alle indstallerede aps
Så må du jo kunne bruge denne app og læg det på en usb eller andet
https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.appbackup

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 22-03-22 12:05

Og så lave en geninstallering

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 24-03-22 12:59

Tak for svaret Klaudi. Det var routeren.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-22 17:35

velbekomme