/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Erfaring med høreapparater
Fra : Høreapparat
Vist : 143 gange
20 point
Dato : 08-03-22 10:30

Hej

Er der nogen som har erfaring med at købe/få høreapparater hos Hørebil https://hoerebil.dk/ ?

Pft.

I må have en god dag

Mvh.
HA

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-03-22 11:42

Desværre kom jeg ikke længere end til startsiden på dit reklamelink - for jeg gider ikke alle disse "cookies "

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-03-22 12:05

Næh, men det kan være du kan fortælle om dine fortræffeligheder...
Jeg bruger nu gerne min lokale høreapparat-pusher som jeg er ganske godt tilfreds med.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 08-03-22 15:58

Der er jo mange 'gode' forsøg på at få et reklamebudskab ud...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-03-22 07:54

prøv audi nova dem har jeg god erfaring med

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-03-22 07:56

Jeg kan bestemt anbefale https://hoerbart.dk/om-hoerbart/

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 10-03-22 11:54

Jeg vil anbefale dig at bruge det offentlige sundhedsvæsen fremfor private udbydere. Hos det offentlige møder du de bedste eksperter og først og fremmest er de helt uafhængige af økonomiske interesser, provision etc. Og så er det gratis for dig, hvorimod du kan komme af med en mindre formue hos de private.

Det skal dog tilføjes, at der kan være lang ventetid hos det offentlige, men der er forskel på de forskellige steder i landet, og du kan frit vælge hvor. Nogle steder i landet er ventetiden ganske kort.

Mit råd til dig er, at du allerførst går til enøre- næse- halslæge og får testet din hørelse. Det kræver ingen henvisning fra praktiserende læge. Du beder så ørelægen om en henvisning til det offentlige system, og hvis ventetiden er for lang, kan du som sagt frit vælge, Du kan også på det tidspunkt vælge at gåp til en privatr udbyder og det offfentlige vil så refundere et basisbeløb, der vistnok er på omkring 4-5.000 kroner.

En sidste anbefaling: Du kan melde dig ind i Høreforeningen, som er en brugerforening, der hver måned sender dig et glimrende bland bl. a. med oplysninger om tekniske landvindinger på høreområdet.

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 01-06-22 21:05

Jeg har ventet 40 år på høreapparat der er en fordel dag et.
Det er muligt, at få i dag hvor:
- høre apparater kan i dag fås med aktivt støjfilter, der undertrykker baggrundsstøj.
- der kun forstærker lyd der kommer midt i dit synsfelt.
- med selvopladelige batterier, så hele app blot pladsers i oplader, når det ikke benyttes.