/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
carmin/fishfinder gps i danske farvande
Fra : TommyB2
Vist : 268 gange
20 point
Dato : 24-02-22 11:31

Indsæt din teksHej jeg er meget ny her inde og har et spørgsmål som mange nok har haft før mig. her

men hvilken carmin gps og fishfinder vil i anbefalde en ny bruger af disse har altid før bare haft en stage ude fra båden af, men vil prøve at invistere i den slags, men tænkte lige at høre jer her inde først da i nok har prøvet nogle og jeg er ikke super bruger af den slags men vil prøve, har læst at carmin skulle være vejen frem.

på forhånd tal mvh. Tommy

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 30 point
Dato : 24-02-22 12:06

Velkommen..
Du bør nok kopiere dit indlæg og også lægge det ind under lystfiskeri
Mvh
dabj

Godkendelse af svar
Fra : TommyB2

Dato : 24-02-22 12:08

Tak for svaret dabj.
det var en smutter beklager men tak for beskeden.
mvh Tommy

Kommentar
Fra : TommyB2

Dato : 24-02-22 17:08

så snart jeg har mulighed for at lave oplæget dt rigtige sted vil jeg få det gjort. god aften til jer alle
mvh Tommy