/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Omikron (corona) hvor længe var du syg?
Fra : she79
Vist : 316 gange
200 point
Dato : 19-02-22 16:28

Jeg er smittet med corona - sandsynligvis omikron.

Blev pcr testet tirsdag, svar onsdag morgen - ingen symptomer
Onsdag aften mega ømme led og lidt feber.
Torsdag godt forkølet, lidt feber natten til fredag

Fredag forkølet, men havde det godt nok. Følte mig symptomfri.

Idag lørdag ømme led, hoste og noget svimmel.
Tænker, at har jeg det på samme måde på mandag, som idag, så tvivler jeg på, om jeg kan klare en 8 timers arbejdsdag med svimmelhed og hoste og utilpashed. I følge min chef, så må jeg komme på arbejde på mandag, hvis jeg ikke har feber.

Hvor længe var I fraværende fra arbejde? Og er det normalt, at symptomer kommer igen / der kommer nye symptomer efter de egentlig var næsten ovre?

Jeg har ikke været meget dårligt, men har den der utilpashed hele tiden og har det bedst, når jeg ligger under dynen.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 20-02-22 08:57

Der er ikke noget der hedder corona i Danmark, det er en skræmme kampene Mette Mink har lavet. Det ser jo godt ud når vi nu snart skal til valg så kan hun sige jeg redede Danmark På bekostning af mange erhverv.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 200 point
Dato : 20-02-22 11:56

Dine symptomer er ligesom mine efter vaccination.

Du skal ikke gå på arbejde før du har været helt rast en dag hjemme.
din arbejdsgiver er ikke for klog. Han risikerer flere smittet og derfor en dårligere situation for ham.

Kenwood (Røremaskinen) hører til en af de absolutte tosser, som tror at sygdom er noget politisk bestemt.
Men hun har ret i at vi ikke er plaget af corona. Det hedder "Sars Covid 19" hvis man skal være helt korrekt.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-02-22 12:32

"Røremaskinen" må have taget skade af rotationen

Godkendelse af svar
Fra : she79

Dato : 20-02-22 16:18

Tak for svaret transor.