/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Norlys.
Fra : Mosebaek
Vist : 346 gange
300 point
Dato : 04-02-22 15:30

Meget mærkeligt:
Jeg kan sagtens logge ind på `https://mit.norlys.dk/overview` og se beløbet på mine regninger.
Men jeg kan ikke få selve regningen vist...se et eksemplar af den.
Ud for hver beløb, skal der være en firkant, med en nedad pil. Klik og regning skal åbne.
Pilen ses bare ikke på min pc....men på konens. Her ses regning med det samme, når der klikkes på pilen.

Vi har samme type Windows10, bruger samme Google Chrome ver. Jeg har arbejdet med relevante indstillinger på min pc, til tasterne var gloende. Alligevel negativ resultat.
Har også prøvet på Microsoft Edge. Har kontaktet Norlys.

Hvor fan... har nissen gemt sig ???

M.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-02-22 15:45

Sikkert lige der du ikke har søgt...

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 04-02-22 16:23

Prøv at slette cookies og webside data for norlys.dk

Kommentar
Fra : netop

Dato : 05-02-22 00:59

Hvad med at kontakte Norlys og få en forklaring der?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-02-22 09:09

Citat
Hvad med at kontakte Norlys og få en forklaring der?

Har gjort. (Se ovenstående). Talte med venlig dame. Men jeg kan jo ikke forlange, at hun skulle kunne gennemskue min komputer.

M.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-02-22 10:42

Det kan vi andre heller ikke med de sparsomme oplysninger du giver.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-02-22 12:52

Du skal downloade regningen for at se detaljer ellers står beløbet ude til højre.

Puterne kan på den ene være sat til at vise PDF med det samme, mens den anden først kan læse dem når de er hentet

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-02-22 13:07

Det forklarer så ikke hvorfor pilen ikke er der.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 06-02-22 11:26

Har du og konen samme antivirus/firewall? Hvis ikke så kan det vore den som blokerer.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-02-22 09:48

Ja, vi har også samme virus beskyttelse. Og jeg har prøvet at daaktivere det på min pc.
Samme negative resultat.
Citat
Prøv at slette cookies og webside data for norlys.dk

Har jeg også prøvet. Så får jeg kun en tom side, med Norlys logo, uden mulighed for at logge ind eller komme videre.

M.

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 300 point
Dato : 07-02-22 09:52

Kan du ikke blot nøjes med at se den famøse side på din kones computer?
Det kan da ikke betale sig at få mavesår og grå hår af det lille problem...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-02-22 09:54
Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 08-02-22 18:19

Tak for svaret webm.
Citat
Det kan da ikke betale sig at få mavesår og grå hår af det lille problem..

Du har helt ret....man undres bare. Nu har jeg mavesår i forvejen, men der er jo ingen grund til at gøre den større.

M.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-02-22 22:01

Så sandt så sandt, det er bedst at nøjes med et lille plaster på såret...