/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Enkemand David Andersen gift
Fra : 2601
Vist : 210 gange
400 point
Dato : 24-12-21 10:27

Jeg søger efter hvor Enkemand David Andersen født 13 januar 1838 i Østbirk Sogn, voer Herred, Skanderborg amt.

Hans første hustru Else Nicoline Andersen dør 11 mar 1874 på Baadstrup Mark, Hylke Sogn, Voer Herred, Skanderborg Amt.

På FT 1880 er han gift igen med Ane Marie Jensdatter Møller født 08 feb 1842 på Raadved Mark, Hansted Sogn, Voer Herred, Skanderborg Amt, MEN jeg kan ikke finde hvor de er gigt???

Nogle der ved hvor??

Folketælling-1880.
Skanderborg, Voer, Hylke, Baadstrup, Et Huus, 6,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Status: Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
David Andersen, 42, Gift, Husfader Forpagter, Østbirk Sogn, Skanderborg Amt
Ane Marie Jensen Møller, 37, Gift, Hans Hustru, Sinding Sogn, Her i Amtet
Anders Andersen, 12, Ugift, Deres Børn, Tolstrup Sogn, Her i Amtet
Else Marie Andersen, 10, Ugift, Deres Børn, Her i Sognet
Karen Andersen, 8, Ugift, Deres Børn, Her i Sognet
Johane Nekoline [nikoline] Andersen, 2, Ugift, Deres Børn, Her i Sognet.

På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 400 point
Dato : 24-12-21 15:25

Skanderborg amt, Voer, Kattrup, 1851-1878, KM , Viede - opslag: 128 af 150 opslag

http://ao.salldata.dk/vis1.php?bsid=398857&side=128

Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 25-12-21 11:37

Tak for svaret vith.

Nej mange tak for din store hjælp til mig.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 25-12-21 12:27

Som altid en fornøjelse

Godt nytår