/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kandujulesmåsnak
Fra : Eyvind
Vist : 444 gange
10 point
Dato : 22-12-21 11:00

Hej Alle.
I ønskes en god jul og et godt nytår.
https://www.youtube.com/watch?v=u7iLc7XhU8E

Ps. Jeg står selv i koret.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 22-12-21 11:13

TAK og i lige måde

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 22-12-21 12:14

Hjertelig i lige måde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-21 14:47

Hej Eyvind, du og din familie ønskes også en god og et godt

Nu må det så vise sig, om kandu.dk fortsætter fremover.

Copyright © 2000-2021 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-21 13:42

Tak og tillykke med fødselsdagen, vist er her omkring juletid.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-12-21 17:06

Også god jul og godt nytår til dig, Eyvind. Og tak for megen hjælp, i årenes løb.

Apropos din hyggelige sang: I forgårs hilste vi lige på en stor flot krondyr, med nok een meter høj gevir. Den havde god tid, eller mente vi havde. Vi måtte holde stille, til den forsvandt.

Julesange........der er jo et hav af dem. Men èt, der ligger i toppen hos mig er:
https://www.youtube.com/watch?v=E8gmARGvPlI * Wham! - Last Christmas

Citat
Nu må det så vise sig, om kandu.dk fortsætter fremover

Kandu har været her en snes år, jeg har været til i 79 år. Så jeg tror Kandu overlever mig.
Den skal nok halte videre, på sin særegne måde.

M.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-12-21 20:02

Tak for det og i lige måde.

Citat
Nu må det så vise sig, om kandu.dk fortsætter fremover.

Med et gennemsnit på 1 spørgsmål om dagen er det nok ikke sandsynligt.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-12-21 07:45

glædelig jul og godt nytår til alle

kivi

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 25-12-21 08:06

hej ans det der er problemet med kandu er ikke kandu men nogen som ikke har forstået en væsentlig ting og det er at der er ikke nogen dumme mennesker og spørgsmål men der er nogen som altid skal spille bedre vidne/dumsmart og så holder de sig tilbage istedet for at stille de spørgsmål og så grine af dem som mener de er så kloge

godt nytår

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-21 12:14

Det er den første jul i hele mit liv, hvor jeg har kunne julehygge sammen med min KONE!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-12-21 16:45

Jammen molo dog, vi har ikke engang været med til polterabend.
Men tillykke alligevel

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-12-21 11:00

Tak Eyvind

Københavns Rådhus d. 11-12-21 kl.11.30

(Ps. Det var kun min NUVÆREDE kone som fejrede polterabend i 3 dage optil formaliteten!)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 29-12-21 18:58

Hej Eyvind og alle andre på kandu. Herfra skal lyde en god efter jul og et rigtig godt Nytår.
Tillykke molo med dit nye liv, jeg ønsker dig det bedste og er klar til at stille op til "efter polterabend"

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-21 19:38

"efter polterabend" --------- me too eller hvad det nu hedder, på amagerkansk.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 30-12-21 11:31

Kæmpestort tillykke til dig Molo
Gode ting kommer aldrig for sent
Godt nytår til alle på Kandu

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-12-21 13:48

Hallo hallo Eyvind og bentjuul, hvis I vil til "efterpolterabend" så er der jer, der skal invitere molo

Jeg tror, det kan blive dyrt

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-21 15:53

Ok så starter vi hos Ans og så tager jeg noget øl med som jeg selv har brygget.
Naboerne siger ikke mere " Eyvind det er din tur til at give øl i dag" men jeg syntes nu ikke det er så overgæret .

Altså hvis jeg må.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-12-21 10:40

Tillykke Molo, med Hymens lænker. Selvom de kan "snerre" lidt ind imellem, er det dog en god løsning.??
Hvad med Papegøjen, altså den med vinger ???

Noget helt andet:
Nu må vi mænd, vist snart til at danne et modstykke til MeToo, eller lignende. Kvinder trænger sig mere og mere, ind på vores område.??
Nu kan man heller ikke længere have deciderede han køns navne for sig selv. Mit borgerlige navn er Henry. Så lige på Danmarks Statestik, at der findes 2390 med det navn + 1 kvinde. Jeg overvejer alvorligt at ta`navneforandring til Petrine eller Wilhelmine, som modsvar.

M.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-12-21 11:07

Godt nytår alle sammen

..og tak for de pæne kommentarer omkring min ægte vielse!

Vi skrives til næste år.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 01-01-22 12:58

Citat
Hallo hallo Eyvind og bentjuul, hvis I vil til "efterpolterabend" så er der jer, der skal invitere molo

Jeg tror, det kan blive dyrt
Vi kan vel betale med alle vores samlet point i øvrigt når molo er nygift finder han sikker hurtigt hjem og så kan vi andre hygge os med at sludre om hvor god kandu var tidligere og det sjov vi havde.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-01-22 14:34

Fik vist ikke sagt ordentlig GODT NYTÅR.......men det var ment sådan.
Citat
i øvrigt når molo er nygift finder han sikker hurtigt hjem

Forhåbentlig.
https://www.youtube.com/watch?v=-l1-EMDNcoE
Men jeg mener nu alligevel, det er livets løsning at indskrive en partner.... een at blive gammel med.

Også selvom der er indført vigepligt, her i huset for rollatorer. Et efterhånden nødvendigt køretøj.

M.