/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor bliver Mads Anderse gift med Karen
Fra : 2601
Vist : 191 gange
500 point
Dato : 09-12-21 12:56

Jeg søger efter hvor Mads Andersen født 21 februar 1826 i Østbirk Sogn. Voer Herred, Skanderborg
Amt bliver gift med Karen Margrethe Clemmensen født 1828 i Voerladegaard Sogn, Tyrsting Herred, Skanderborg. Amt.

Jeg har FT. Folketælling-1845.
Skanderborg, Voer, Østbirk, Østbirk by, 1 gaard, 13,
Samtlige personer i husstanden:
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien:    Erhverv:    Fødested:
Anders Pedersen    58    Gift        gaardmand    Østbirk s. Skanderborg a.
Bodil Pedersdatter    54    Gift        hustru    Ørum s. Vejle a.
Magrethe Andersdatter    22    Ugift        barn    Østbirk s. Skanderborg a.
Maren Andersdatter    19    Ugift        barn    Østbirk s. Skanderborg a.
Ane Kirstine Andersdatter    15    Ugift        barn    Østbirk s. Skanderborg a.
Jacob Pedersen    62    Ugift        tjenestekarl    Østbirk s. Skanderborg a.
Mads Andersen, 20, Ugift, tjenestekarl, Østbirk s., Skanderborg a.
Jens Christiansen    16    Ugift        tjenestekarl    Ousted s. Skanderborg a.
Kirsten Marie Clementsdatter, 33, Ugift, tjenestekarl, Vorladegaard s. Skanderborg a.
og
Folketælling-1860.
Samtlige personer i husstanden:
Skanderborg, Voer, Østbirk, Østbirk By, et Hus, 8,
Navn:    Alder:    Status:    Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
Mads Andersen, 34, Gift, Husmand. Husfader, Her i Sognet
Karen Margrethe Clemmensen, 32, Gift, hans Kone, Voerladegaard Sogn, Her i Amtet
Else Marie Madsen, 3, Ugift, deres Børn, Her i Sognet,
En Udøbt Dreng, under 1, Ugift, deres Børn, Her i Sognet
Kirsten Marie Clemmensen, 48, Ugift, Tjenestepige, Voerladegaard Sogn, Her i Amtet

På forhånd tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 510 point
Dato : 09-12-21 13:34
Godkendelse af svar
Fra : 2601

Dato : 09-12-21 17:37

Tak for svaret Bille1948.

Nej mange tak for din store hjælp til mig.

Med venlig hilsen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-12-21 22:20

Skulle det være en anden gang, så sig til.