/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
billeder
Fra : kivi
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 04-12-21 08:37

jeg tror at jeg har haft besøg for jeg kan ikke åbne 45 af mine billeder den siger at windows ikke understøtter dette format det er img men jeg kan se at nogen har fået en endelse mere som hedder burstoo er der noget ved noget så hører jeg gerne om det

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 04-12-21 13:54

Jeg har ikke hørt om det før, men her er hvad Google siger:

https://www.google.com/search?channel=trow5&client=firefox-b-d&q=burstoo

Personligt ville jeg forsøge med at fjerne "burstoo" fra filendelsen og se hvad der sker (Windows vil ihvertfald komme med en advarsel som man bare skal acceptere).

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 04-12-21 17:06

Har tit samme problem, og det er når jeg har uploadet billeder fra mobilen op til google og så hentet dem ned på pc, prøv at konverter billederne til et andet format

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-12-21 08:21

er der en som kender et program som kan convertere fra burstoo til jpg dem som jeg prøvet har ikke virket

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-12-21 08:32
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-12-21 08:52
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-12-21 09:21

jeg kan se at nogen har fået en endelse mere som hedder burstoo

Som skrevet slet burstoo, det lyder mærkeligt

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-12-21 13:38

hvordan er det nu man gør når man vil sætte billeder i kandu

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-12-21 17:48
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 06-12-21 07:39

abbaba det er ikke den man skal bruge for at lægge noget på kandu

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-12-21 08:01

er der virkelig ingen som kan fortælle mig hvordan man noget ind i kandu der er et eller andet man bruge men hvad

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 07-12-21 09:03

IMG_20210803_131319 (1).jpg
IMG_20210803_131319.jpg

er der nogen som åbne disse to billeder så hører jeg gerne fra dem

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-12-21 10:19

Citat
abbaba det er ikke den man skal bruge for at lægge noget på kandu

Det er netop https://da.imgbb.com/ man bruger på Kandu. Virker 100%.

P.S. Med hensyn til åbning / konvertering af filer, kan jeg anbefale Google Drev.
Utroligt hvad den kan åbne. Jeg har gamle win95 filer, som den let åbner.

M.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 07-12-21 11:03

P.S. Med hensyn til åbning / konvertering af filer, kan jeg anbefale Google Drev.

Det er netop Google der laver mit problem, samt størrelsen er også påvirket

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-21 09:52

Man kan ikke lægge noget på Kandu dk
Man kan lægge henvisninger til eks. billeder
eks. dette billede som er et udklip der er lagt hos https://da.imgbb.com/

ses her: https://ibb.co/8sDj969

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-12-21 14:20

er der ikke nogen som kan fortælle mig hvad burstoo er for et format

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-21 14:52

Det ser ud til at være et billedeprogram.

https://burstomedia.com/about/

Hvis du bruger google kan den oversætte til Dansk ved at højreklikke på teksten.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-21 16:39

https://burstomedia.com/about/

Logger du ind via google - højreklik og vælg oversæt til Dansk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-12-21 16:40

Hovsa - du må godt slette den ene.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 08-12-21 17:32

umiddelbart kan jeg ikke se anden løsnig end at miste de billeder det er ligemeget hvad jeg gør så kan jeg ikke åbne dem

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-12-21 18:04

Hvis de oprindeligt var jpg filer, så omdøb demudlekuende med endelsen .jpg, så kan du åbne dem igen.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 09-12-21 14:51

Citat
Hvis de oprindeligt var jpg filer, så omdøb demudlekuende med endelsen .jpg, så kan du åbne dem igen.

Det er reelt også det jeg foreslog til at starte med.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 09-12-21 18:45

læg filerne op her, så kan andre forsøge
https://easyupload.io/

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-12-21 18:57
Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 100 point
Dato : 09-12-21 19:48

Notepad kan åbne dem, men det er ren vollapyk

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 11-12-21 08:36

tak allesammen for jeres forsøg på at hjælpe mig jeg må jo nok se i øjnene at de billeder er tabt der ikke nogle at de mange gode råd som har kunne åbne dem men skulle der værre en som finder ud af noget hører jeg gerne om det

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 12-12-21 08:07

Tak for svaret abbaba.