/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvordan gratis 14 dage? MyHeritage
Fra : ingelein
Vist : 193 gange
300 point
Dato : 30-11-21 12:08

Hej - Jeg er ved at lave en fotobog og har brug for at forbedre nogle gamle fotos.
Det kan man med en facilitet i MyHeritage, men et begrænset antal på omtrent 10 billeder. Jeg har brug for flere og da der tilbydes 14 dages gratis adgang til ALLE facilitete, lander man derefter på en betalingsside.
Jeg har ikke noget imod at betale for 1 måneds adgang til at forbedre billeder, men studser over at der faktureres årligt?
Hvordan kan man så nøjes med at betale for 1 måned?
Jeg har ikke brug for andet end den facilitet, hvor man kan forbedre billeder.
Hjælp mig venligst.
Ingelein

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-11-21 12:19

Hvad sker der hvis du følger dette link?

https://www.myheritage.dk/complete-genealogy-package?keyword=promo

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-11-21 13:21

Hej, det er jo netop det jeg har gjort

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-11-21 14:29

Så er det jo bare så fint...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-11-21 14:41

Hvis du er i tvivl kan du jo ringe:
Spørgsmål? Ring til os!

Men du får ingen gratis periode uden at angive dit kreditkort.
Det er jo sådan at de håber på du glemmer at afmelde dit midlertidige medlemskab...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-11-21 15:11

Et dejligt telefonnummer, det rene bondefangeri. Jeg kunne ikke drømme om at ringe til dem og det er flere dage siden jeg sendte en mail til kundeservice. Der er ellers et mandskab på 420 ansat?????

Kommentar
Fra : webm

Dato : 30-11-21 16:44

Det må jo så være det rette firma at entrere med hvis man vil af med sine penge i en hurtig fart...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-11-21 19:23

@webm - tænk om der kom noget konstruktivt fra dig i forbindelse med mit spørgsmål.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 01-12-21 02:14

Du kan bare spærre dit kort for udenlandske betalinger på din mobilbank, gør det selv og slår det kun til et par minutter så handlen kan gå igennem ved handel i udlandet

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 01-12-21 08:16

Bare rolig, jeg har slet ikke oplyst data eller kort.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 01-12-21 09:29

Kan være de er lidt "Døde" i optrækket.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-12-21 12:44

Citat
@webm - tænk om der kom noget konstruktivt fra dig i forbindelse med mit spørgsmål.

Det ganske konstruktive svar på spørgsmålet: "Hvordan gratis 14 dage? MyHeritage"
må være: Det gør man bare ikke på nogen måde!