/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
iTunes
Fra : jeanettesmor
Vist : 220 gange
500 point
Dato : 17-11-21 12:25

Hej.
Er der nogen her som ved hvordan man i vor overkontrollerede tidsalder kan købe film på den udenlandske iTunes?
Kontoen er udenlandsk, valutaen på den ligeså.

Det er tilsyneladende ikke muligt at foretage køb og alle mine forsøg var forgæves.

Jeg har tidligere kunnet købe uden videre.

Filmen(e) er tiltænkt som gave og jeg ved at jeg bare kunne sende penge til selvindkøb men det er jo ikke det samme.

Tak og vh
jeanettesmor

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 17-11-21 15:27
Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 17-11-21 19:40

Mange tak for din ulejlighed, abbaba.

Hvad præcis mener du jeg kan bruge det link til?

Jeg ved udmærket hvordan man normalt køber på den danske iTunes, det står også at læse i mit spørgsmål.

Kommentar
Fra : edison

Dato : 19-11-21 09:03

Du har en dansk ip adresse, Så derfor er du udelukket,
Det kan så vidt jeg ved omgås med en VPN forbindelse. Men det koster lidt og der er mange udbyder, hvilken der er bedst til pris ved jeg ikke.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 500 point
Dato : 19-11-21 13:40
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 19-11-21 13:45

Har også brugt denne hvis hastigheden er for lille
https://www.tunnelbear.com/

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 19-11-21 15:48

Tak for svare Begge...

Min IP-adresse var ikke problemet.

Jeg havde skrevet et udtømmende svar men det blev pist væk da jeg trykkede på Send. Systemet her påstod at jeg ikke var logget ind - hvilket jeg selvfølgelig var, ellers kunne jeg jo slet ikke have svaret

Jeg fortalte at jeg i går skiftede bundkort, CPU og RAM i min pc, geninstallerede Windows og alle de nødvendige programmer, kørte update og nu er jeg næsten 100% påklædt.

Forsøgte igen med iTunes og søreme jo! - det første køb foretaget og en film er hjemme.

Tak for jeres indsats og god weekend.

Vh
jeanettesmor

Godkendelse af svar
Fra : jeanettesmor

Dato : 19-11-21 15:49

Tak for svaret abbaba.