/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hvordan får jeg ladestander til elbil?
Fra : Ladeløsning
Vist : 137 gange
20 point
Dato : 17-11-21 10:36

Hej alle

Jeg overvejer at købe en elbil i stedet for benzin i 2022, men hvordan får man etableret en ladestander, så jeg kan oplade den?

Tager man bare fat på Clever eller e:on? Har også overvejet at hyre nogle som https://ladeløsning.dk/ til at hjælpe mig.

Har I nogle gode forslag eller råd?

Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-11-21 13:22
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 17-11-21 15:25

Har I nogle gode forslag eller råd?

se på din egen side

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-11-21 10:29

Spørg i den foretning som sælger den elbil du vil købe - og fortæl om dit fremtidige kørselsmønster.

Kommentar
Fra : newface

Dato : 20-11-21 12:12

Start med at grave et hul i fortovet, så med garanti, kommer nogle og forklarer.