/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Bluetooth
Fra : Ammitz
Vist : 294 gange
100 point
Dato : 07-11-21 16:50

Jeg har en LaserJetPro MFP281fdw.
Og en Mobiltelefon Huawei P9.
Begge dele har jeg haft i 3 år.
Jeg har tidligere via Bluetooth kunnet skrive ud fra min mobiltelefon, - men har pludselig fået det problem, at telefonen ikke mere vil vil parre med printeren.
Er der en kvik sjæl som kan hjælpe mig til, at jeg igen kan få den til det?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-11-21 17:03

Kan den parre med andre enheder?

Antager at BT er tilsluttet på begge enheder.

Prøv evt. at genstarte telefonen.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 07-11-21 17:20

Ja, telefonen kan parre med mit TV.
Hvad er BT ?
Jeg har prøvet at genstarte både telefon og printer.
Og begge dele + TV + min stationære PC, er tilsluttet den trådløs netforbindelse.

Jeg har meget lidt begreb om hvad og hvordan det fungerer, da det altid var min mand, som har klaret sådanne problemer, - men han er desværre død, så nu er jeg alene om problemerne.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 07-11-21 17:42

Åh, ja selvfølgelig er BT jo BlueTooth !

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 100 point
Dato : 07-11-21 17:56

BT = Bluetooth (opkaldt efter Harald Blåtand.

Er du sikker på, du skriver ud via BT? Er det ikke WiFi?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 07-11-21 18:29

Det har du sikkert ret i, - men jeg mente, jeg tidligere brugte BlueTooth.
Jeg husker så nok forkert!
Men så er det bare hvordan jeg gør det, hvis det er WiFi?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 07-11-21 20:04

Vær sikker på de går på samme net.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-11-21 20:09

Prøv at slukke for det hele (dog ikke TV), men inkl. din wifi router.

Tænd så først for router, vent et par minutter, tænd så for printer, og efter yderligere ca. 1 minut, prøv så om det virker.

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 07-11-21 20:11

Tak for svaret Bille1948.

Du ledte mig på rete vej, og jeg har nu løst mit problem, - det var WiFi!
Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-11-21 20:13

Velbekomme