/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Fejl på denne hjemmeside
Fra : McBobo
Vist : 230 gange
100 point
Dato : 06-11-21 01:03

Hej Kandu folkens.

Er det kun mig der oplever meget langsommelige indlæsning på elgiganten hjemmeside efter de har opdateret og lavet deres webdesign om. Det er især prisfunktionen den er hel gal med.
Prisfunktionen står bare og blinker et sted mellem 1/2 til 1 min, hvorefter prisen/indlæsning vises korrekt.

Har prøvet forskellige browser med samme resultat..... Oplever du/I det samme? Eller er den gal med en funktion på min computer.

https://www.elgiganten.dk/

McBobo

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 06-11-21 08:05

Næh, det ser da meget normalt ud her..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-11-21 08:21

Virker fint i Safari på MacBook Air

God weekend

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-11-21 08:36

Virker os ok her, Win 10, Chrome.
Jeg har uBlock Origin aktiveret

Har du en reklame blocker på, så prøv uden.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 06-11-21 10:02

Virker fint på min HP-computer. Win10 chrome

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-11-21 10:24

Helt enig

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 06-11-21 11:48

Okay... meget mystisk

Om fejlen skyldes, at jeg har opsat min browser til automatisk "Mette" sletning af fortrolige oplysninger, (hver gang og ikke 30 dage) så som cookies og cache skal være usagt.

Men fejlen sker både i Firefox og Chrome, hvor pris-plugin på hjemmesiden bare kører i ring og blinker. Efter ca.1 min indlæses hjemmesiden korrekt på alle links. Tjek billede-links

1 Før billede (grå felter blinker og køre i ring på billedet)
https://chilicloud.com/client/publiclink.aspx?id=Kunt1peRmM

2 Efter billede
https://chilicloud.com/client/publiclink.aspx?id=RgKui5bsCP

Aller andre hjemmesider har jeg ingen problemer med indlæsning, uanset om jeg køre med eller uden uBlock Origin, Adblocker ultimate, I don't care about cookies eller andre add-ons.

Så det er lidt mystisk hvor fejlen ligger, ud fra jeres tilbagemeldinger.

På forhånd tak
Mcbobo

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 06-11-21 12:25

Tror bare du får indlæst siden meget langsomt, har du trådløst eller pr kabel.

Og endnu et eksempel på en umulig hjemmeside

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 06-11-21 12:27

Det kan også være du har et AV program der skanner siden