/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS template til Android telefon.
Fra : Eyvind
Vist : 278 gange
100 point
Dato : 02-11-21 13:33

Gode råd søges til både med og uden reklamer.
Jeg har afprøvet en del, men kunne godt bruge lidt viden om hvad der er godt.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-11-21 14:03

Hvad er er godt, afhænger af, hvilke krav du stiller, så dem ville vi gerne høre lidt mere om.

Hvad skal den kunne?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-21 18:35

Jeg vil bare sende sms 5 6 modtagere ej billeder.
Og lave færdige sms til en af mine andre telefoner eks. "jeg kommer så hurtigt jeg kan" når jeg er lidt sent på den ved spisetid.
Og så vil jeg styre lidt alarmsystem udefra uden at skulle taste en masse først.

Jeg er ved at prøve en gratis med en lille bitte reklame for neden.
Den hedder SMS templates argon dev og ligger i play butik.
Den virker meget godt, selvom den er lidt besværlig.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-11-21 00:56

Jeg er ikke helt med,og følger bare 'indtil at jeg forstår'
mine sms er gritis og asulut uder reklamer,
med billede/video/lyd/fil,
ligger jeg på mit domaine(webhotel)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-11-21 14:31

Det er en sms jeg laver på forhånd og sender senere. Samme ligger klar til næste gang jeg vil sende det samme til den samme modtager.

Jeg vil også lave en mail og senere sende den mail til flere modtagere.

Jeg vil også lave og gentage ordre til mit alarmsystem uden at skulle taste 14 tegn først.

Det er denne jeg er ved at afprøve. https://ibb.co/0r9DNbw

I øvrigt koster mine sms 8 øre pr. stk fordi fattigrøven har et telefon kort som 10 kroner /md

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-21 09:14

Hej Eyvind
Vi bikser jo alle i de gader. jeg prøver med google home som da tændte lyset ovre fra Middelfart den anden dag. Arbejder med Microsofts telefonhjælper her skal telefonen ligge i bluetooth afstand med din pc så kan du sende sms og slette billeder og hente dem over i PC. jeg har også et par Cams som i dag afleverer stream til synology i kælderen. bruger så openVPN til at tilgå denne Udefra.
Fortæl du også videre og god weekend Hilsen Steen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-21 12:15

Ja Steen det er vi nok mange der "roder med".
Her er et af mine legetøj, som jeg styrer fra mobil / skype (sms) / radiosender lokalt
https://ibb.co/J3dHpPb Lukker efter en dag.

Ps. jeg tror det bliver den sms template som jeg viste oppe i spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 10-11-21 11:20

Tak for svaret stone47. Interresant sammenkobling af mobil og PC du henviser til, men jeg har valgt at bruge denne https://ibb.co/0r9DNbw (den øverste Argon dev) med en lille reklamebanner forneden på telefonen,

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 11-11-21 09:35

Så dit billede, kan ikke helt gennemskue det. god weekend til dig herfra.
hilsen Steen