/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
PILLEFYR
Fra : AG112
Vist : 189 gange
500 point
Dato : 24-10-21 11:56

HEJ KANDU'ER

JEG HAR ET BLACK STAR 40 SKOTTE PILLEFYR.
PROBLEMET ER AT DER OFTE DANNES STORE KAGER PÅ HYLDER VED BRÆNDEREN.

KOMPRESSOREN SER IKKE UD TIL AT KUNNE BLÆSE DET VÆK. NÅR KAGEN ER STOR NOK, STOPPER FYRET, OG KAGEN SKAL RENSES UD.

JEG HAR PRØVET AT ÆNDRE PÅ VÆRDIERNE, EN EFTER EN, FOR AT SE OM DET HJALP. HAR OGSÅ SKIFTET TRÆPILLER FLERE GANGE.

DER ER IKKE RIGTIG NOGET DER HJÆLPER. FORSKELLIGE VVS HAR PRØVET UDEN HELD.
DE VÆRDIER JEG HAR ÆNDRET ER INDEN FOR DET ANBEFALEDE I MANUALEN.

KOMPRESSORTID ER NU 35
KOMPRESSORRENS 20
RENSETID 55
PILLE VÆGT 600

ER DER MON NOGEN DER HAR ET GODT BUD??
PÅ FORHÅND TAK ;)

MVH AG112

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-10-21 07:03
Kommentar
Fra : AG112

Dato : 25-10-21 08:40

HEJ STOUENBERG

TAK FOR LINKET.

DET ER IKKE SAMME MANUAL, MEN LIGNER DEN. DENNE DU HENVISER TIL SER GOD UD.
JEG SKAL LIGE NÆRLÆSE DEN.

DEN ANDEN ER DEN DER FULGTE MED PILLEFYRET.

MVH AG112

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 21-11-21 17:46

HEJ STOUENBERG

NÅR JEGNÆRLÆSER DEN MANUAL DU SÅ FINT HENVISER TIL, ER DET DESVÆRRE DEN SAMME.

HAVDE EKSPERT I PILLEFYR VVS FOR 3 UGER SIDEN I 3 TIMER (DET KOSTER)

ALLIGEVEL STOPPEDE DET IGEN FOR 2 DAGE SIDEN. HAN KUNNE IKKE GIVE NOGEN FORKLARING PÅ DET, DESVÆRRE.

DET SER UD TIL DET ER NOGET VI MÅ LEVE MED:(

MVH AG112