/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Tilspændingsmoment drivaksel Peugeot 407
Fra : vith
Vist : 244 gange
500 point
Dato : 23-10-21 11:55

Er der nogen der lige ligger inde med tilspændingsmomentet til drivaksel på en Peugeot 407 fra 2006?

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 500 point
Dato : 23-10-21 13:10

1,8 motor
345Nm

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-21 13:13

Gælder også for resten af bilerne 407 den årgang

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-21 13:15
Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 23-10-21 13:20

Tusind tak for lynhurtigt svar abbaba.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-21 13:22

Tallene kommer fra Programmet Autodata, så de burde stemme.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 23-10-21 14:45

Wauv - det ser ud til, at det er et program, man kan downloade gratis. Det vil jeg da lige kigge nærmere på.

Tusind tak for den oplysning

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-21 15:08

Det er ikke gratis, men har selv hentet mit program på et af disse links.
Filen fylder 2.1Gb og er Version 3.18 - selv om der står 3.45
https://www.google.com/search?q=autodata_3.45.zip&oq=&aqs=chrome.0.35i39i362l8...8.2339542j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-21 15:10

Filen fylder 2.1Gb +/- lidt.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-21 15:15

Nogle af downloads skal der leges lidt med for at få det til at virke, der følger en ? vedledning med i alle downloads,så bare lidt kendskab til pc/ engelsk og det virker.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 23-10-21 16:12

Hvis det ikke er gratis, men der er free download, er det så en slags abonnement?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-21 20:15

Det ligger på diverse links som = andre kalder gratis download (pas på det du klikker på) når du så
henter det, er det gratis = men et hacket program, de virker alt hvad du henter ned, men der er flere måder at aktiver programmet, så det bliver? lovligt.

Skal gerne lægge mit op til dig, hvis det går hurtigere end Google Drev det tager en dags tid.
Jeg hente en udgave da jeg lige havde skrevet mine indlæg og det virkede på min PC win7
Og det var denne, et par genstarter og det virker
Nederste link og klik start download NOW - muligt du skal klikke på et ? billede.
Det virker stadig hos mig, men tage en times tid at hente
https://allpcworlds.com/autodata-3-4-full-version-download/

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-21 20:19

PASWORD er som der står 123 husk at NÆRLÆS alt i det du henter og pakker ud, mener når den er pakket ud, lægger der endnu en mappe i mappen som skal udpakkes hvor den ligger ikke andre steder og så ellers LÆS NOFO filen TXT fil.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-21 20:23

NOFO = NFO / TXT

Kommentar
Fra : vith

Dato : 23-10-21 22:05

Mange tak for oplysninger, tips & tricks og din hjælpsomhed