/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gmail med anden mail konto
Fra : susss
Vist : 337 gange
100 point
Dato : 22-10-21 18:39

Kan man inde i gmail bruge en one come mail ? og kan den laves hvis man ikke har en gmail i forvejen ? Havde købt en billigt outlook , men synes den er arbejder langsomt. Den skal sættes op til min gamle mor.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 22-10-21 18:51

kan den laves hvis man ikke har en gmail i forvejen ?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 22-10-21 18:56

Tror jeg faktisk ikke..men er lidt i tvivl..for ja så går det jo ikke..

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 100 point
Dato : 23-10-21 08:45

Hej Susss
jeg bruger monzilla thunderbird mail program. Har her en gmail konto som hentes og en one.com konto og en 4 konti her hjemme fra min egen server.
hilsen steen

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-10-21 18:08

Hej Steen ja men er der ikke noget med at det er ret besværligt at sætte den postkasse op ? synes jeg andre har fortalt mig.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 23-10-21 18:36

Jeg har også Thunderbird, og jeg har selv fundet ud af, at sætte den op. Så det kan ikke have været så svært.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 23-10-21 21:12

Du kan ikke bruge en ikke eksisterende mail og videresende til noget.
Jeg brugte denne engang, plads til 2 email konti ellers koster den.
http://www.gmailnotifier.se/

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 24-10-21 08:31

fidusen ved thunderbird er at den selv finder ud af hvad gmail kræver og laver arbejdet selv.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 24-10-21 09:06

Suss, du kan jo installere Thunderbird og prøve, og hvis det ikke virker for dig, så kan du jo altid afinstallere den igen.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 24-10-21 12:05

Ja det er rigtig nok..men nu har jeg lige fundet ud af at Gmail appen godt kan bruges også kan den arbejde sammen med onecome ..så jeg har fået min mor til at lave en gmail også sætter vi bare hendes onecome mail adresse ind i gmail appen også.. Takker for alle svar..dejligt at flere gider bruge tid på at komme med gode råd.

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 24-10-21 12:08

Tak for svaret stone47.Takker mange gange for gode råd god dag