/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
brænder
Fra : kivi
Vist : 233 gange
100 point
Dato : 20-10-21 09:40

findes der et brænder program som kan brænde mere end 99 jeg skal bruge 106 og som fylder 3,4 gb

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 20-10-21 09:43

Mere end 99?
99 hvad?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-10-21 09:50

jeg hjælper en som tager en masse små bidder når han på tur ud i det blå

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-10-21 09:52

Antager det er 99 stk. CD’ere? Hvis ja, så brænder du 99 og derefter de sidste 7

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 20-10-21 09:53

Er det filer, du snakker om? Musiknumre? Billeder?
Prøv at forklare, hvad det er for noget med de 99.
Hvad er det for et program, der har en begrænsning på 99 et eller andet?

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-10-21 10:19

det er video film det drejer sig om

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-10-21 14:10

Mine DVD-R er da på 4,7 GB - men DVD film kan godt synes større så brænderen ikke kan finde ud af at kopiere dem.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-10-21 15:19

det der er problemet er at han optager en masse små videoer som jeg så brænder ned og denne gang er der 116 af dem der ligger problemet

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 20-10-21 15:24

Brug en DVD mere til det formål, når du nu ikke er bedre til at forklare dit reelle "problem".

Har du sammentalt størrelsen på de 116 filer for at se, omg de kan være der?

Bemærk at cluster størrelsen på DVD kan forårsage noget spildplads.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 20-10-21 15:57

utroligt at et enkelt spørgsmål kan blive til så meget spørgsmålet var findes der et brænder program som kan brænde mere end 99 video klip på en gang og så får jeg en masse spørgsmål som ikke har noget med det jeg spurgte om hvor meget der kan være på en dvd ved jeg rigeligt om

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-10-21 16:41

Citat
findes der et brænder program som kan brænde mere end 99 jeg skal bruge 106 og som fylder 3,4 gb

Som der spørges...så svares der.
Dem der har været så flinke at svare dig, kan jo ikke vide hvad det drejer sig om, med et så letflydende "spørgsmål".

Billeder, tekstfiler, regneark, eller video`er. ???????? Dit "spørgsmål" er elendig formuleret.

M.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-21 16:47

Undskyl Kiwi, at vi kun kan læse din skrift og ikke dine tanker.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 21-10-21 08:04

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind