/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
EU hvorfor skal vi blive?
Fra : rotw
Vist : 288 gange
500 point
Dato : 06-10-21 19:45

Mener nu må det sku snart stoppe?
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/vil-saenke-bilers-hastighed-i-byerne/8896998

EU har mistet jordforbindelsen endnu EN gang

Hvorfor skal vi bruge så mange penge på det?

Accepteret svar
Fra : modersvilje

Modtaget 500 point
Dato : 06-10-21 21:33

Efter Mette Frederiksen har skrevet under på et lån i EU er vi blevet stavnsbundet til unionen og har ganske enkelt ikke råd til at tilbagebetale dette lån (der fortrinsvis går til middelhavslandene) i de næste "100 år" - således reddede Mette F. sig et job i United States of Europa, når hun mister statsministerkontoret!
MV2

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-10-21 08:19

Citat
når hun mister statsministerkontoret!

....hvilket desværre nok vil vare en god stund, sådan som de blå partier, fjumrer i det.
Eneste chance er, at hun kommer for rigsretten, på grund af minksagen.
Uden mindste lovhjemmel at nedlægge et helt erhverv. Ejerne står i årevis uden indtjening. Lever fuldstændig på bankernes nåde. Det kræver sgu gode nerver.
Een af det største politiske forbrydelser, Danmarks historie.

For en god ordens skyld: Jeg har ikke det mindste med mink at gøre.
Ramte jeg lidt ved siden af skiven / spørgsmålet: Undskyld, men jeg fik luft.

M.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-10-21 14:24

Den danske vælgerskare af dresserede får har jo bestemt at vi skal regeres nede fra Overformynderiet i EU. Dette flertal får jo blot hvad de har stemt for

Godkendelse af svar
Fra : rotw

Dato : 28-10-21 05:11

Tak for svaret modersvilje.