/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Program opstart i Windows
Fra : ppk
Vist : 224 gange
300 point
Dato : 03-10-21 13:17

Hej

Jeg har et "gammelt" program liggende på min computer, som jeg gerne vil have til at starte op med Windows !

Det er for lang tid siden fungeret, men jeg fik fjernet opstarten af det med CCleaner og nu vil jeg gerne igen have det til at starte op da jeg skal bruge det igen

PPK

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-10-21 15:14

Du geninstallerer det bare fra din backup af installationfiler.
Hvis du ikke har den. er det bare ærgerligt.
Måske kan du finde det på nettet.

Det er shældent nok bare at kopiere filer.

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 03-10-21 15:18

Hvis det kun er automatisk opstart der er fjernet - kan du vel starte det manuelt - kan du det kan det sættes til automatisk opstart igen.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 03-10-21 18:59

kurt54

Jeg kan godt opstarte det manuelt det var bare for at undgå at skulle gøre det

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 03-10-21 22:07

Opret en Genvej til programmet ved at højreklikke på det, kopier så genvejen til mappen Start.

Tast Windows logo tasten + R, så åbner Kør boksen, skriv så shell:startup, vælg OK.

Så åbner mappen Start her højreklikker du og vælger Sæt ind.

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 04-10-21 07:45

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-10-21 08:56

velbekomme