/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
hp smart
Fra : jensviggo
Vist : 192 gange
100 point
Dato : 27-09-21 07:47

Jeg har en HP 2630 trådløs printer som driller. Printeren er klar, blå diodelys er konstant. på min mobiltelefon har jeg appen hp smart, som jeg i øjeblikket kan bruge, altså jeg kan ikke printe fra telefonen. Jeg bliver bedt om at gå i indstillinger, her finder jeg HP smart. Alt er slået til. bluetooth, lokalt netværk, mobildata. Men kan ikke hp setup. Hvordan kommer jeg videre.
venlig hilsen jensviggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 27-09-21 09:14

der skulle stå ikkr kan bruge

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-09-21 10:22

Det er i mange tilfælde dette program du skal bruge for at fixe problemerne

https://support.hp.com/dk-da/document/c03287491

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 27-09-21 11:14

prøv at genstart tlf og læg mærke til beskeder