/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Jeg kan invitere alle - Susanne kan ikke
Fra : vedikkealt
Vist : 188 gange
500 point
Dato : 26-09-21 13:07

Når man opretter en Begivenhed / et arrangement i en Facebook gruppe, gør man det INDEN man offentliggør arrangementer, at man sætte et v i Ja tak inviter hele gruppen.

Det virker fra min PC, hvor alle bliver inviteret i ET hug.

Men fra Susannes PC virker det ikke, når hun gør præcis det sammen, inviterer hun kun EN

Eneste forskel der på vores grej er, at hendes bærbare er 10 ældre end min.

Selv tænker jeg, at det er indstillinger i gruppen der stå forkert, for jeg er Admin i gruppen, det er hun ikke.

Men HVOR ændre man det ? flere kiggede på det i går, uden held.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 27-09-21 07:38

Nu er det ikke længere nødvendigt, at i finder på et svar, for nu har jeg selv fundet ud af det.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-09-21 08:53

Så skriv det så vi kan blive klogere

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 27-09-21 09:07

Når man har en gruppe på FB der er LUKKET, er det kun Admin der kan invitere alle i ET hug.

Andre medlemmer kan kun invitere deres egne venner i gruppen.

En af de tossede Facebook regler.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-21 10:21

Tak for oplysningen. Det vil jeg give videre til en af de grupper, som jeg er med i. Der er det samme problem

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-09-21 12:19

Udenfor Facebook kan man jo også invitere med Google's "Doodle" vej hjælp af mailadresser.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 27-09-21 15:11

Eyvind. Vi har ganske enkelt ikke medlemmernes mail adresse, da det foregår rent på Facebook niveau.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 27-09-21 15:14

ans. Ja Facebook har nogle mærkelige regler. Det jeg så kan gøre som Admin er 1. At sætte de begivenheder fast som Meddelelse, efterhånden som de bliver aktuelle 2. Selv at oprette Deres opslag, og så inviterer alle i et HUG