/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
Waoo Wi Fi Extender air 4920
Fra : jeanettesmor
Vist : 280 gange
500 point
Dato : 15-09-21 10:09

Hej.

Nogen her som kender Waoos sorte wi fi extender (model air 4920)?

Mine har opgivet ævred og skal udskiftes. Waoo tager en 50'er pr. md. i leje og jeg har tænkt på at købe et sæt udenom Waoo - med hvilke svarer nogenlunde til dem jeg har? Der findes et hav af mærker og jeg vil helst have nogle som virker på samme måde.
Altså den ene enhed forbundet med fibermodem og stikkontakt, den anden et andet sted i huset og i stikkontakt.

Tak og venlig hilsen
jeanettesmor

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 510 point
Dato : 15-09-21 10:23

Jeg bruger en flink dhp-w310av

Den er 2 delt med kabel fra den ene til router og trådløst ( eller kabel) til pc.
Der er ikke noget med abonnem
https://www.google.com/m?q=d%27link+dhp-310av&client=ms-opera-mobile&channel=new

Det er vigtigt at den sidder på samme lysgruppe i begge ender.

Godkendelse af svar
Fra : jeanettesmor

Dato : 15-09-21 10:42

Tusind tak for svaret Eyvind.

Lige hvad jeg har brug for.