/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Overførsel af foto fra android kamera-pc
Fra : boyelauritzen
Vist : 145 gange
100 point
Dato : 15-09-21 07:01

For ikke at skulle bruge ustabilt kabeloverførsel af billede fra Samsung SM-G965F android kamera til WINDOWS10 pc, ønsker jeg, at tilføje et netværksdrev eller lignende på min pc og kamera.

Begge enheder er på WiFi-modem-DD0D, ...

Jeg kan selv søge detaljeret info. når jeg ved, hvordan jeg bedst løser opgave?

Men hvordan løses opgave godt og enkelt?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-09-21 10:11

Den mest stabile overførsel er via kabel.
Når du siger Android camera mener du vel Android mobiltelefon/ tablet

Ind med lade kabel i mobilen
Og så ind med kablet i pc og tænd mobilen
I stifinder kan du se billederne - måske skal du lige godkende en pop-up i mobilen.
Nu kan du tilgå billederne direkte i mobilen og lægge dem i en mappe på pc
Den metode bruger jeg altid.