/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tjaehhh... Hvad skal jeg sige?
Fra : molokyle
Vist : 404 gange
200 point
Dato : 06-09-21 23:17

Egentlig ville jeg bare sige : Jeg er her endnu!

Er I også?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-09-21 23:20

Ps. Hvis I vil vide 'noget'? .. så spørger i bare :

https://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=81351

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 07-09-21 01:16

Det er vist det man kan kalde et uddøende site dette her...

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 07-09-21 01:43

JO JO jeg er her stadig. Hyggeligt at se at du stadig er her.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-09-21 05:43

Jo jo

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 07-09-21 08:13

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-09-21 10:25

Kanwe et stadig krendested og pointne er jo fantsatike goode :)
jeg er til snapsetest i klubben,
og ve savnar dej,
Rigtig meget .. hug

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-09-21 10:52

Sæ`fø`li er jeg her. En gammel ormstukken thybo, løber ikke sådan li`af pladsen. (Løber forresten slet ikke).

Men jeg synes godtnok, mange af dem man "kendte" for år tilbage, er væk. Een af dem jeg tænker på, er o.v.n..

Han var sammen med mig, nok eneste to her fra det nordvestlige, på Kandu. Han havde mange gode indlæg, og altid i en sober tone.

M.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 07-09-21 12:52

JOW JOW

Kommentar
Fra : poten

Dato : 08-09-21 00:40

Du kunne jo sige boller fra Kohberg

[YOUTUBE]https://www.youtube.com/watch?v=mllN24SmUIw[/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-09-21 23:56

Davs til molokyle, mosebaek, Stouenberg, natmaden og chaufrat dejligt at høre fra jer.

Måske skulle vi være lidt mere aktive, så kandu kunne blive lidt mere attraktiv igen for spørgerne.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 11-09-21 15:21

Hej Molo
Rart at nogle af de gamle stadig hænger ved, men tonen herinde har bestemt ændret sig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-09-21 09:41

Citat
men tonen herinde har bestemt ændret sig.

Hvor har du ret dabj og alene her i molo's spørgsmål er der flere af de profiler der har svært ved at behandle spørgerne ordentligt.
Hvis kandu fulgte lidt med var de blevet hældt ud for længe side.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-09-21 12:20

bentjuul

Hørt-hørt

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-09-21 17:51

Jeg synes jo, desværre, det er meget værre, i det offentlige rum. Her op til region og kommunenal valget, har jeg set flere medlemmer melde fra, på grund af mudderkastning.

Bl.a. vores lokale byråd. https://www.bt.dk/politik/kommunalpolitiker-gaar-i-protest-og-slagter-chefen han er ene mand om at repræsentere LA. Det gør det nok ikke nemmere.

Jeg synes jo det, generelt, kører pænt på Kandu, efter der blev stille om "jagt" kategorien. Her har jeg da selv, nogle indlæg, jeg godt ville have været foruden idag.

M.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-21 17:06

Jeg er her også, men logger ikke på så ofte. Kandu er blevet lidt for kedeligt i forhold til tidligere, hvor vi også kunne grine sammen

Eksisterer teamet bag kandu stadig???????? Jeg er meget i tvivl

Men dejligt at høre fra dig molo. Skal du snart giftes, du har jo været forlovet i laaaaaang tid

bentjuul , jeg kan stadig grine af den joke, som du lavede for flere år siden. Det var så sjovt

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-09-21 20:28

Jo jo, jeg kommer da også forbi ad og til, men indrømmer da, der er dælme langt mellem snapsene.

Så skriver Mosebaek;
Citat
Jeg synes jo det, generelt, kører pænt på Kandu, efter der blev stille om "jagt" kategorien. Her har jeg da selv, nogle indlæg, jeg godt ville have været foruden idag.

Jeg fortryder til gengæld ikke et eneste - altså af dem, jeg har skrevet.

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 15-09-21 07:52

Gentager du/Molokyle din gode historie om dit navn?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-09-21 14:17

Kaptajn!! Man bliver jo lidt mildere med årene.
Og ser anderledes på tingene, end da man var 77 år.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-09-21 19:14

Atter et kongesvar fra dig Mosebaek Dem har du squ haft mange af i årenes løb.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 15-09-21 20:03

Molo: Hvad har du laver de sidste 9 dage

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-09-21 12:11

Jeg ved ikke rigtigt hvor jeg er, men det er hyggeligt, at i også er her.

Som jeg ser det nede på den sorte linje, så udløber Kandu's forbehold i år.