/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
kartotek til Rapporter, billeder OSV.
Fra : KennethD01
Vist : 162 gange
55 point
Dato : 06-09-21 20:44

Hejza jeg leder efter et program et slags kartotek hvor jeg kan gemme Rapporter (text filer) og billeder, det skal være muligt at søge i i alle filer og billeder på en gang så man kan se om der er nogle rapporter eller billeder der indholder det man har søgt på.

har set noget ligne I et Discovery program
https://www.discoveryplus.dk/programmer/contact

de kaldet et LAS, Link Analysis Software
det behover ikke være så sindsygt som det de bruger men den funktion med at kunne søge i mange dokumenter og billeder på en gang, er det vigtigste

hvis der er nogen der ved hvilket program de bruger og hvor man kan få det så ville det da osse være fedt,

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 06-09-21 21:55

Ved ikke hvordan du vil søge efter foto - men der findes mange programmer som kan søge i dine tekst filer - f.eks.

http://docfetcher.sourceforge.net/en/index.html

Kommentar
Fra : KennethD01

Dato : 06-09-21 22:43

det er ikke i selve foto det skulle søge men hvis man kunne lave en beskrivelse der var knyttet til fotoet når man lægger det ind i programmet som man så søgte i

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 07-09-21 01:57

Jeg bruger TREEPAD business -
Du kan prøve treepad free.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 07-09-21 17:57

Alle tekst programmer har søgefunktion, mig bekendt.
Bruger selv open office og PDF-XChange Viewer til den slags