/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Drømmetydning?
Fra : Fellia
Vist : 185 gange
20 point
Dato : 17-08-21 20:05

Goddag.
Jeg har over de sidste 6 måneder, drømt rigtig meget om min eks kæreste. (vi gik fra hinanden for 10 år siden og har ikke haft kontakt siden, jeg har heller ikke rigtig tænkt på ham de sidste 10 år)
Men jeg har flere gange om ugen drømt at vi på en eller anden måde er ved at finde sammen igen, men altid meget kaotisk, dog med stor passion. Hele scenariet med ham og jeg er ikke det eneste i drømmen. Der foregår en masse andet virvar omkring os og det ender altid på samme måde. En masse passion og seksuel tiltrækning, der ender i råb, skrig, vrede og had.

Jeg er ekstremt forvirret over disse drømme og er ærlig, meget påvirket af dem på de dage de har været ekstra slemme. Jeg har ingen forståelse for hvorfor disse drømme er begyndt eller hvorfor han er en del af de drømme.

Der skal tilføjes at jeg er i et lykkeligt forhold på femtende år og at jeg ikke har skænket denne eks nogle tanker de sidste mange år.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-08-21 21:15

OG?

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 18-08-21 02:01

citat:" Der skal tilføjes at jeg er i et lykkeligt forhold på femtende år !" og du gik fra din x for ti år siden = du har haft en kæreste ved siden af i de første 5 år come on du er vist fuld af
modersvilje

Kommentar
Fra : Fellia

Dato : 18-08-21 07:54

Det er selvfølgelig en skrivefejl.
Der skulle stå på femte år.

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 18-08-21 23:49

Drømme om ekskærester kan vidne om, at noget eller nogen i dit vågne liv minder dig om det forhold du havde til din ekskæreste.
Det kan være følelser, du genkender fra dit tidligere forhold. På denne måde kan drømmen advare dig om, at du måske genoptager adfærdsmønstre fra dit gamle forhold i dit nuværende.

Det kan også bare være at han minder dig om nogen sider i dig selv, du gerne vil ændre.

Du kender dig pt?

Eller helt vildt mange andre underlige ting

Kommentar
Fra : kirstensophie

Dato : 20-08-21 11:01

skriv dem ned eller indtal dem over lang tid . En dag når du læser dem igennem ,vil du pludselig opdage at et ord / stemning / genstand optræder i alle mulige "forklædninger " og det opleves som et "wakeup". Du er ikke i tvivl -og kan så handle ud fra det .
God tur