/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Hvor køber i træningstøj som er lidt fed
Fra : kasper_john
Vist : 118 gange
50 point
Dato : 29-07-21 21:38

jeg har en kæmpe kærlighed for anderledes tøj.. og håber der var andre som kender nogle fede sohps ligsom det de har hos de her: https://www.rudecru.com/dk/133-traeningstoj

som i nok kan se er der jo ret specielt, og jeg er super glad for det jeg har købt, men ku godt tænke mig større udvalg.. helst evt. med butik på sjælland hvis muligt?

Kommentar
Fra : kasper_john

Dato : 29-07-21 21:39

glemte at skrive at det SKAL være dansk butikker.. ikke noget udenlandsk bras.. gider simpelthen ikke besværet med retur hvis det ikke passer ti udlandet

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-08-21 14:09

Hvor fed er du?

Du må vist igang med at Google hvis du skal have noget tøj...