/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kontakter i outlook på iPhone8
Fra : niller59
Vist : 221 gange
100 point
Dato : 15-07-21 22:36

Hej
efter geninstallation af outlook på telefonen, er kun ca 20% af mine kontakter brugbare. Resten er " grå" og virker ikke når jeg vil skrive en mail. Kontakter er gemt i iGloud/Kontakter.
Når der søges på er "grå" navn vises kontakten!. Alle kontakter kan ses. alt andet er ok på telefonen.
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-07-21 17:36

Nåda...

Jamen så er spørgsmålet vel bare at annullere spørgsmålet som alle de andre...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   25
- Annullerede   38
- Slettede   0
Ialt   64
Kommentarer
- Ikke godkendte   119
-

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 16-07-21 20:12

Statistik er en god ting , men oplyser ikke om ret meget!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 16-07-21 22:33

Indsæt din tekst her
Citat
Statistik er en god ting , men oplyser ikke om ret meget!

Det oplyser tilstrækkeligt at personen som spørger er en ignorant,
som skider høt og flot på på at nogen gør sig anstrengelser for at løse
et problem for vedkommende!

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 17-07-21 09:13

Nu er der ikke nogen skider HØT. På nogen Jjeg er taknemmelig for den hjælp jeg har modtaget. Jeg forstår ikke din holdning?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-07-21 09:20

Næh, det gør du sikkert ikke - spørgsmåler et jo så om der er andre der gør...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-07-21 09:23

UPS, der var vist en slåfjel igen...

Nå pyt, du er jo ikke værd at spilde mere tid på, så pyt med det!

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 17-07-21 09:59

Tak, det vil være dejligt!

God sommer
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 17-07-21 11:14

har du slået synkronisering til

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 17-07-21 12:00

Hej abdaba
Tak det virker!
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : webm

Dato : 19-07-21 11:14

Din knold!

Husk nu at acceptere svaret rigtigt så du ikke får endnu et annuleret spørgsmål i statistikken!

Citat
Hej abdaba
Tak det virker!
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-07-21 12:03

LÆS HER https://www.kandu.dk/faq.aspx