/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hjælp trykknap
Fra : vic200
Vist : 290 gange
200 point
Dato : 11-07-21 17:09

Er her en der kan hjælpe med hvor jeg kan købe sådanne trykknapper som vist på billedet. Den skal trykkes opg giver så kontakt så længe den holdes inde. Firmaer som monterer lift på minibusser monterer dem i baglygteglasset, men vil ikke fortælle hvor de køber dem. Skal man købe dem hos firmaet så er de meget meget dyre. Huller er 12mm og der er monteret 2 sorte ledninger i knappen.
Knappen kan ses her.

Håber dette er nok at at en eller anden kan hjælpe.
https://ibb.co/sQrXbLQ

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 11-07-21 17:46
Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 110 point
Dato : 11-07-21 17:47
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 11-07-21 17:53

Det skal være en startknap, ellers bliver strømmen ikke afbrudt når man fjerner fingeren.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-07-21 21:00

RS online har dem med garanti

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-07-21 21:50
Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-07-21 17:49

Hvis du ikke fortæller hvor meget strøm og spænding , den skal slutte og bryde . Brysdning af jævnstrøm i en bil er en krævende sag hvis det er med motorbelastning.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-21 19:23

Evt. kan du montere to relæer til OP og Ned.

Du bør nok også tænke på en sikkerheds afbryder hvis systemet ikke vil stoppe en dag.

Godkendelse af svar
Fra : vic200

Dato : 14-07-21 08:39

Nu bliver det svært at give nogle point væk, da ingen af de anviste sider var den kontakt jeg søgte. Der var en på facebook som henviste til et firma som havde dem. Det var nok stilkene som kom tættest på, så han får lidt point.
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 14-07-21 09:27

Ok,tak da.