/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor dør Niels Peder Nielsen født den 27
Fra : 2601
Vist : 145 gange
500 point
Dato : 09-07-21 12:32

Jeg søger efter Niels Peder Nielsen født den 27 aug 1825 på Lindved Mark, Sindbjerg Sogn, Nørvang Herred, Vejle Amt og gift den 30 okt 1857 i Øster Snede Kirke, Øster Snede Sogn, Nørvang Herred, Vejle Amt.

Hans hustru er Maren Rasmusdatter født 17 sep 1826 i Hornborg Sogn, Nim Herred, Skanderborg Amt.

Jeg har to FT:
1: Folketælling-1860.
Vejle, Nørvang, Øster Snede, Kragelund Skoledistrikt, Snede, Et Hus, 29 - F2,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Status: Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
Niels Peter Nielsen, 35, Gift, Træskomand, Sindbjerg Sogn, Vejle Amt
Maren Rasmusdatter, 34, Gift, Hans Kone, Hornborg Sogn, Skanderborg Amt
Niels Nielsen, 1, Ugift, Deres Søn, Øster Snede Sogn, Vejle Amt

2: Folketælling-1880.
Vejle, Nørvang, Sindbjerg, Lindved By, Et hus, 17,
Samtlige personer i husstanden:
Navn: Alder: Status: Stilling i familien: Erhverv: Fødested:
Niels Peter Nielsen, 54, gift, Husfader, Sindbjerg sogn
Maren Rasmusdatter, 53, gift, Hans kone, Hornborg sogn, Skanderborg amt
Niels Nielsen, 20, ugift    Deres barn, Øster Snede sogn, Vejle amt
Ane Johanne Rasmine Nielsen, 13, ugift,    Deres barn, Øster Snede sogn, Vejle amt

Jeg har søgt i Sindbjerg Sogn, Nørvang Herred, Vejle Amt efter døde MÆND og Kvinder uden held.

Nogle der hved hvor han og hun er døde??

PÅ forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-07-21 19:38

De er døde for længe siden. Formentlig i Jylland

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 10-07-21 11:02

Til transor.

Det har du ret i, MEN hvor.

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 17-07-21 17:06

De udvandret Udvandrer 4/13/1881 til Nevada, Iowa, USA hele familien.

Mvd.

Annuller spørgsmålet
Fra : 2601

Dato : 17-07-21 17:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Udvandrer 4/13/1881 til Nevada, Iowa, USA hele familien.

MVH.