/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problemer med onlinebestilling
Fra : jensviggo
Vist : 375 gange
100 point
Dato : 09-07-21 06:07

Af mildison lipid hos Apopro onlineapotek.
har mange gange gange bestilt uden problemer. Der er problemer med nets. Bestillingen og betalingen går ikke igennem.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-07-21 06:38

Skal jeg så gætte på hvad du gør forkert?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 09-07-21 08:23

Det ville da være dejligt. Jeg gør alt som jeg plejer, men det virker ikke. Har en kurv med varer, går til kassen og videre til levering, videre til sikker betaling udfylder betalingskortinfo og trykker på betal. Udfylder info nemid og prøver på at logge på. Så får jeg denne meddelse. 3D Secure autorisationen fejlede. Prøv venligst igen. Og prøver jeg så det, sker der det samme.

Accepteret svar
Fra : for_lækker

Modtaget 100 point
Dato : 09-07-21 09:48

jensviggo Det kan have noget med dette at gøre
Citat
Bemærk: Du kan ikke længere anvende NemID papkortet, til godkendelse af køb på nettet. På grund af ny lovgivning kan du alene bruge NemID app eller NemID nøgleviser, hvis du bruger NemID til at godkende dit køb. Læs mere her?.

Du kan se detaljer her hvor ovenstående er sakset fra
https://www.nets.eu/dk-da/digital-sikkerhed/Pages/Verified-by-Visa-og-MasterCard-Secure-Code.aspx

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 10-07-21 05:55

Tak for svaret for_lækker.